iulia gusatu

despre...

India 17

postat de licurici in 2010-03-01 16:18
De mai bine de o saptamana suntem iar in Gokarna, in sfarsit in vacanta!!!! as fi scris mai devreme, dar nici nu am crezut ca a trecut atat de mult de cand nu am mai scris am plecat inspre Gokarna cu trenul, in jur de 36 de ore, pana in Karwar, apoi am avut de asteptat autobuz (de la 8 jumatate seara pana la 5 jumatate dimineata) inspre Ankola si alt autobuz pana la destinatie nu uit ca e prima zi de primavara :), de aceea pun si cateva martisoare colorate martisoare pentru mamici

India 16

postat de licurici in 2010-02-14 10:11
Am plecat aseara din Vashisht din cauza frigului si a lipsei de lumanari, sa nu zic de curent electric din Manali am luat un autobuz guvernamental si in 15 ore am fost in Delhi inca nu am apucat sa facem somnul de odihna, dar ne-am cumparat foerfece si ne-am tuns un pic :D cateva poze de pe drum, cele cu noi tunsi mai incolo:))

India 15

postat de licurici in 2010-02-12 09:40
...din Delhi am plecat seara, in jur de 5, cu un Volvo (pentru indieni Volvo e echivalentul limuzinei :P) pe care am dat cam mult, lunad directia Manali...am acceptat pretul pentru ca ne-am saturat de autobuzele guvernamentale fara geamuri, unde vajaie frigul la fiecare respiratie, mai ales ca noua directie ne ducea inspre muntii Himalayei...am ajuns cam la 15 kilometri de Manali, dar drumul blocat de zapada si de un copac imens a facut ca autobuzul sa nu mai poata inainta...asa ca am luat un taxi,...

India 14

postat de licurici in 2010-02-07 07:26
...Pe 3 ...

India 13 - Nepal 4

postat de licurici in 2010-02-01 07:38
...Am obtinut inca o viza pentru India!!!!....de aceea calatoria s-a prelungit cu inca 2 luni si jumatate :). Abia-abia am reusit sa schimbam data zborului, aproape in ultimul moment, pentru ca schimbarea se putea face doar din Romania - Bucuresti sau din India - Delhi, lucru pe care l-am aflat in Kathmandu, la British Airlines, birou situat intr-un loc fooooaaaarte greu de gasit!!!...Ca tot ziceam de Kathmandu, capitala Nepalului...situat la aprox 1200 m altitudine, extrem de zgomotos, obositor si friguros,...