iulia gusatu

despre...

India 5

postat de licurici in 2009-11-27 14:26
Pushkar este un satuc turistic linistit la marginea desertului, unde poti vizita unul din putinele temple Brahma din lume...am prins perioada nuntilor din pacate si toate strazile sunt pline de miri si dubasi care mai de care mai colorati si mai plini de flori...cei la care stam spun ca avem inca noroc...aici nuntile tin doar o zi si o noapte, dar intr-un sat la 10 km departare, nuntesc oamenii aia cam 5 zile si 5 nopti...nu se mai termina, dom'le!!!...am filmat cate ceva (ce aveam voie)...

...plecam inspre Jaisalmer...

India 4

postat de licurici in 2009-11-22 17:02
suntem in agra!!! orasul unde taj mahal strajuieste apele Yamunei...

am ajuns aici dupa o noapte pe autobuz (am facut in jur de 12 ore)...orasul e curat, chiar f curat (am vazut multe cosuri de gunoi; "Clean Agra, green Agra")...turistii stau de obicei cel mult o noapte, asta pt ca agra e cam la 3 ore cu trenul de delhi si oricine poate vizita si pleca in aceeasi zi... am cumparat cam multe si speram sa le putem trimite prin posta, pt ca om fi noi sisifi cu rucsacurile pline, dar nici sa caram pietre...

India 3

postat de licurici in 2009-11-16 14:35
am plecat din manikaran in jur de 12 ziua si am ajuns la urmatoarea destinatie, rishikesh, a doua zi, in jur de 7-8 dimineata...drum istovitor...am schimbat in bhuntar (unde am mancat pt prima oara ceva bun dulce...gebeleida sau ceva de genul) si de la 17.30 am luat un autocar unde abia-abia ne-a luat cel cu biletele...noi am zis ca mergem in picioare (un drum de aproximativ 12-13 ore!!!) si toti au izbucnit in ras...pana la urma am capatat si locuri...in haridwar a prins imediat cursa inspre rishikesh...

la multi ani!!!...

postat de licurici in 2009-11-08 08:18
pt azi, pt mihai, mihaele, misi si gabiti, gabite etc si tie

India 2

postat de licurici in 2009-11-08 07:41
...ce nu v-am povestit e cum se uitau localnicii din delhi la mine cand am ajuns...prima oara am crezut ca eram prea alba sau nu atat de murdara ca si ei...ei bine, nu...se holbau toti la parul meu blondut...dar ce holbare...si un copilut mi-a si pus mana pe par...:))...

...din manikaran am urcat catre barshani, apoi catre kalga, unde am stat cam 4 zile si ultimul loc, in jur de 2700m, kir ghanga(drumul din kalga catre kir ghanga l-am facut intr-o zi, normal lua cam 8 ore; timpul nostru - 5 ore + o zi de febra musculara...